like-zovyo-op-facebook

Verzend en Retourbeleid


Zovyo nl hanteerd het verzend en retour beleid, en algemene voorwaarden in overleg met Webshop toppers. Heeft u zin in juridische tekst, lees dan de algemene voorwaarden.

Verzenden geschiedt bij vooruitbetaling.

Alle verzendingen geschieden met PostNL.
Bij brievenbus post is de frankering afhankelijk van het gewicht, daarom ontvangt u na de bestelling een 2e email met het totaal bedrag inclusief de verzendkosten.
Verzenden kan ook met een brievenbuspakje met track en trace code voor € 4,25
Zovyo cadeaushop is niet verantwoordelijk voor het kwijtraken en/of beschadigen van brievenbuspost.
Zovyo cadeaushop adviseert haar klanten om zendingen met waarde per pakketpost te doen.
Pakketpost geschiedt met TNT de kosten zijn € 6,95 tot 10 kg.
Pakketpost aangetekend geschiedt met TNT de kosten zijn € 8,60 tot 10 kg
Voor het buitenland zijn andere tarieven van toepassing.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Klanten van Zovyo cadeaushop hebben het recht om na ontvangst van de goederen binnen 14 dagen een artikel te ruilen.
Retourzendingen dient u voldoende te frankeren, deze kosten worden niet door Zovyo vergoed.
Bij ontvangst van een verkeerd artikel: Wanneer de klant een verkeerd product ontvangt, wordt deze door Zovyo cadeau shop omgeruild voor eenzelfde dan wel vergelijkbaar product. Hiertoe dient de klant binnen 3 dagen na verzending contact op te nemen met onze klantenservice. Bewaar altijd de originele verpakking waarin het artikel verstuurd is. Wanneer Zovyo cadeau shop constateert dat een artikel foutief is verstuurd, wordt het gratis opnieuw verzonden en het verzendbedrag vergoed.
Let op: De goederen kunnen enkel worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking, ze moeten in dezelfde conditie zijn zoals u ze heeft ontvangen en mogen niet gebruikt zijn.
Bij ruiling geldt: Het artikel weer inpakken in originele verpakking voorzien van het bestelnummer, en welk artikel u wenst te ruilen en welk artikel u daarvoor in de plaats wil. Verstuur het pakket naar onderstaand retouradres:

Zovyo cadeaushop
Roedestraat 8
1445 EM  Purmerend

Artikelen kunnen NIET geruild worden:
- Wanneer er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht..
- Wanneer beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig van de klant.

Voldoet uw retourzending aan de voorwaarden dan storten wij het aankoopbedrag binnen 7 dagen retour op uw bankrekening.
 Voor eventuele vragen kunt u een email sturen aan onze klantenservice via:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bellen naar 06-52001095 / 06-10456396.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Klachten en geschillen:
Op al onze overeenkomsten is het Nederlands recht van toepassing. Klachten over uw order dient u altijd binnen 7 dagen schriftelijk aan ons te melden.

Klachten over Zovyo cadeaushop:
Hoewel wij leven in een tijdperk van automatisering blijft een groot deel van onze werkzaamheden "mensenwerk” Zovyo cadeaushop doet er alles aan om fouten of gebreken in haar service te voorkomen. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over ons bedrijf. In dat geval kunt u bij ons een klacht indienen.
Dit kan via Email Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.Vermeld bij uw klacht uw bestelnummer. Na ontvangst van uw klacht zullen wij binnen 7 werkdagen schriftelijk dan wel per e-mail reageren.

Copyright © - 2015 Zovyo

 

Blog