Verzend en Retourbeleid

Zovyo nl hanteerd het verzend en retour beleid, en algemene voorwaarden in overleg met Webshop toppers. Heeft u zin in juridische tekst, lees dan de algemene voorwaarden.

Verzenden geschiedt bij vooruitbetaling.

Alle verzendingen geschieden met PostNL.
Brievenbuspost € 1,66
Brievenbuspakketje met track en trace code € 4,35
Pakketpost geschiedt met TNT de kosten zijn € 6,95 tot 10 kg.
Pakketpost aangetekend geschiedt met TNT de kosten zijn € 8,60 tot 10 kg
Voor het buitenland zijn andere tarieven van toepassing.
Zovyo is niet verantwoordelijk voor het kwijtraken en/of beschadigen van brievenbuspost.
————————————————————————————————–

Klanten van Zovyo hebben het recht om na ontvangst van de goederen binnen 14 dagen een artikel te retouneren met opgave van redene.
Retourzendingen dient u binnen 48 uur na ontvangst per mail aan te melden.
Retourzendingen dient u voldoende te frankeren, deze kosten worden niet door Zovyo vergoed.
Bij ontvangst van een verkeerd artikel: Wanneer de klant een verkeerd product ontvangt, wordt deze door Zovyo omgeruild voor eenzelfde dan wel vergelijkbaar product. Hiertoe dient de klant binnen 3 dagen na verzending contact op te nemen met onze klantenservice. Bewaar altijd de originele verpakking waarin het artikel verstuurd is. Wanneer Zovyo constateert dat een artikel foutief is verstuurd, wordt het gratis opnieuw verzonden en het verzendbedrag vergoed.
Let op: De goederen kunnen enkel worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking, ze moeten in dezelfde conditie zijn zoals u ze heeft ontvangen en mogen niet gebruikt zijn.
Bij ruiling geldt: Het artikel weer inpakken in originele verpakking voorzien van het bestelnummer, en welk artikel u wenst te ruilen en welk artikel u daarvoor in de plaats wil, bij ruiling zijn de verzendkosten voor de koper. Verstuur het pakket naar onderstaand retouradres:

Zovyo
Roedestraat 8
1445 EM  Purmerend

Artikelen kunnen NIET geruild worden:
– Wanneer er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht..
– Wanneer beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig van de klant.

Voldoet uw retourzending aan de voorwaarden dan storten wij het aankoopbedrag binnen 7 dagen retour op uw bankrekening.
Voor eventuele vragen kunt u een email sturen aan onze klantenservice via:
zovyonl@zovyo.nl of bellen naar 06-52001095 / 06-10456396.

 

————————————————————————————————–

Klachten en geschillen:
Op al onze overeenkomsten is het Nederlands recht van toepassing. Klachten over uw order dient u altijd binnen 7 dagen schriftelijk aan ons te melden.

Klachten over Zovyo:
Hoewel wij leven in een tijdperk van automatisering blijft een groot deel van onze werkzaamheden “mensenwerk” Zovyo cadeaushop doet er alles aan om fouten of gebreken in haar service te voorkomen. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over ons bedrijf. In dat geval kunt u bij ons een klacht indienen.
Dit kan via Email zovyonl@zovyo.nlVermeld bij uw klacht uw bestelnummer. Na ontvangst van uw klacht zullen wij binnen 7 werkdagen schriftelijk dan wel per e-mail reageren